Bulle på huvdet!!

JAG HAR UPPSATT HÅR! Haha, orkar inte ha det slängandes och hängandes runt mig. Jag brukar faktiskt ha det när jag går runt här hemma. Liksom inget man bryr sig om direkt. Känns lite trevligt faktiskt ha uppsatt då och då. Men först och främst måste jag tacka Anna för igår! Det var helt fanstastiskt gulligt av dig! Tack, sweetie!♥
Idag var det skola, man bah fuck haha. Vaknade pigg efter att ha suttit och ätit halva natten. Har kommit på att man slipper frukosten då? Man blir ju liksom inte hungrig. Eller ja, jag har inte ätit frukost innan skolan på flera år men då kanske det iaf bra att äta på natten. Skolan idag var lite pinsam, men va fan. Någon gång måste jag komma över helgen haha! Sen typ på so:n hade jag absolut ingen lust att jobba på mitt sånt arbete man gör i alla ämnen känns det som. Så jag skrev om Guds Barn på tavlan. Jag tror faktiskt många slängde en blick åt det och tittade då och då. Dom tyckte nog att det var intressant, faktiskt.
Jag älskar att bara sitta och skriva upp massa ointressanta saker, skulle egentligen kunna skriva upp mer. Men med tanke på omständigheterna tycker jag nog det är opassande, hehe. Funderar snart på att kolla upp vad jag ska ha på mig imorgon, känner att jag inte orkar stressa imorgon. Tur som är ska vi inte ha gympakläder med oss. Det är verkligen de värsta md gympa att man måste ta med sig massa kläder. Vi ska ha oförberätt prov ist. YEAAH!
Bajs.


Ser tjock ut haha, Men ville bara ha bevis på att jag har bulle på huvudet hahah, fail...

Kommentarer
Postat av: Linnea

ja det var rätt fail elin! man ser ju inte bullen! ;) haha först när jag läste det trodde jag det var en riktig bulle :D ohh jag bah mums men sen fattade jag inte varför du gick runt med en riktig bulle på huvudet ibland och då fattade jag! :D man vet ju aldrig med dig tänkte jag! :D

pussenpåbussen<3

2010-04-27 @ 18:01:52
Postat av: Elin

Haha, men jag vet Linnea!Jagskäms över att den inte syns!;) Du är ju lite borta :) Puss<3

2010-04-27 @ 18:28:00
Postat av: Anna

Mycket trevlig dag igår du. Tanten var nog ändå söötast. Duktig av dig att baka bullar Elin. Och speciellt på huvudet också :) Puss<3

2010-04-27 @ 21:10:17
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0