GUD!...

Gud vilken dag det har varit haha! Ganska lugn faktiskt, men den är inte över än!
Var i stan en snabb sväng med Ellen och Davidgay. Davidgay fick köpt en underbar skjorta som han ska ha på sig imorgon på middagen min klass ska ha. Den som vill får komma! Naah, men iaf såna man känner. Tror la det blir ungefär 100 pers. Ganska myys. För en gångs skull är det underbart att vara bland de sista på klasslistan. Liksom jag, Ellen, Linnea och Matilda ska typ bara dela ut chips, bål, sälja lotter och vara helt underbara!
Men nu förtillfället sitter jag och lyssnar på musik. Älskar det! Samtidigt msnar jag med Davidgay också. Jag, han och många andra vänner har lite problem för tillfället. Eller ja, inte så stora men vil vill ju så gärna få ihop det nu i det sista. Höhö, vad tror man egentligen. Jag hatar mitt hår också. Vill bara få till och göra något roligt, men är lite rädd för att det kommer se handikappat ut. Får se om ja kan göra något åt det kanske. Man vet ju aldrig.
PUSS.

Fan vad sköönt med sommar och en skev fot! Haha, love! (Tror det är mamsen som tar kort på sin GLADA dotter, höhöhö)

Kommentarer
Postat av: Linnea

vi kommer ha sååå chill i morgon! :D och vi gillar det :) sööt bild! :) happyfaceet! :D

pussen katten<3

2010-04-22 @ 22:15:18
Postat av: Anna

Mys på en middag med sönder slagna klockor :) Puss på sötbild och katten. Lite på dig meed.... :$<3

2010-04-25 @ 11:15:43
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0