Har tråkgt en lördagmorgon.

Den här veckan har jag fyllt 16! YEAH! Malin gjorde det på samma dag som mig också, så grattis Malin! :)

Jag har jätte tråkigt, men orkar inte riktigt göra något åt det. Så jag vill göra ett sånt coolt inlägg som jag har sett att iaf Kissie och Rahlenfeldt (vet inte om man ska kalla honom krilleboooi längre?) har gjort för några dagar sen, om inte veckor. Så nu tänkte jag göra det, måste ju vara lika cool. Dah?

Bästa veckodagen: Stunden när man kommer hem på fredagen och enda tills Lördag natt. Det blir ungefär en dag.
Humör:Lite trött, samtidigt vill jag hitta på något roligt.
Favoritgodis: Chooklaaaad!
Är det nåt du absolut inte äter: Människor.. :$
Kläder just nu: Blåa adidas tränings shorts och en jätte stor t-shirt. MYYS!  
Musik just nu: Jag har varit vilsen, Lisa - Parken
Favoritsaft : Fläder eller apelsin.
Dagens längtan: Klassresan till Ungern och sommar!
Hur många kuddar sover du med: 2st
Spelar du nåt instrument: Ja, iaf gitarr. Men kan ju det mesta ;) höhö
Dagens frisyr: Något som kallas morgonfriss..
Kommer du ihåg din första kärlek: Jag tror det, kanske.
Har du några homosexuella vänner: Mja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ofc!
Ser du på kärleken som ett misstag: Naah.
Bio eller promenad: Beror på vem man är med.
Dagens borde: Göra något roligt av den. 
Dagens  fundering: Har inte tänkt på det än.
Snarkar du? Hoppas jag inte ;)
Rädd för insekter? Finns värre!
Det här är jag bra på: Roa mig själv ;)
Vad vill du jobba som? Ekorre.
Chips eller godis? Båda
Skriver du dagbok? Nope
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Nej, det har jag inte :) 
Hur många syskon har du? En storasyster
Är du rädd för blod? Nejnej.
Anser du att du är stark? Starkast i världen, dah?
Röker du? Nej haha
Snusar du? Noo, usch.
Använder du knark? Varje morgon kl sju.
Kaffe eller te? Te.
London eller Paris: Paris.. Har icke varit i Löndön ÄN!
Favoritfärg: Lila, har varit det i 16 år nu.
Född: Göteborg.
Nationalitet: Svensk.

Nu har jag varit cool.


Face off på Anna och Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Sån cool lista liksom!!! Faceoff<3333

Hitta på något idag? Tiep äta bajs? Sånt gillar ju du.... :$ pusss<3

2010-04-17 @ 17:02:51
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men elin cooling! :O

Asså elin får man verkligen lägga ut sådana vackra bilder ?! :O

pussen<3

2010-04-18 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0