Katt på en tröjaaah!

Jag ligger i min säng efter en utmattande dag, höh!  Har sjukt ont i halsen, baad. Men ligger och lyssnar på Lady Gaga så jag överlever haha. Hon är fan bäst (Y)
I skolan idag har jag druckit både pucko och kaffe. Imponerande Elin! Faktiskt gott. Vi slutade halv ett idag så det var goett! Åkte in till stan med Linnea och Anna. På Donkis började jag skratta åt Linnea så jag grät! Kan inte fatta det. Sjukt frustrerande nu efteråt när jag tänker på det? haha, men fortfarande kul. SEN HITTADE JAG EN T-SHIRT MED LEOPARDSKÄGG! Jag har aldrig sett något som var mer fantastiskt!! Blev hur kär i den som helst! Så jag har hittat min! Nej men jag verkligen föll för det. möhö. Dock så var det ju ingen KATT PÅ TRÖJAAAH men jag tror jag gillar att se det hängande i affärer än att ha på mig det själv kanske.. Men tänk er, LEOPARDSKÄGG!! 
Men efter det åkte Anna hem för hon skulle träna fotboll. Jag och Linnea visste inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi letade efter en mascara åt henne och det fann vi. Sen gick vi mest och filofiserade om massa saker. Lite pinsamt kanske det blev tillslut. haha.
PUSSSSSSSS


Lovely!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tröjan är undebaaaar! har du varit i thailand? Förvirrade blickar, SPRING! :) mys med kortis dagis och mys på er fisisar. Puss<3

2010-04-29 @ 21:49:00
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha vad var det jag sa som du skrattade åt? :P haha ahh just det för att du trodde att jag pratade ngt annat språk! och ja jag är bäst! :)

LEOPARDSKÄGG!!! OMG!! :D me love it!

Haha ja stackarna men det är glömt nu säkert;) men man vet ju aldirg liksom :P

pussen<3

2010-05-01 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0