Klubbland.

HIIIIMLEN ÄR GJOOOOORD AV STEEN! Jag har blivit sugen på att lyssna på Håkis igen!!! Det måste bero på det fina vädret! Love it!

Igår:

Fruktansvärt tråkig  förmiddag igår, eftermiddagen var dock liiite roligare för då hade ju alla kommit hem. Sen bytta jag några sms med Linnea och det var dags att börja stresssa. Jag stressade så jag grät! Men det var värt det. Det var en ganska fail kväll egentligen, men men. Vi hade grymt "roligt" iaf. Kanske inte Jyrkan men han överlever det lilla. MÖHÖ. Tur att det inte regna den här dagen iaf om man säger så :)

Idag:

Var inne i stan idag med Linnea och Anna. Kul vare.  Alla fick sig köpt något. Lite ovanligt, jag fick mig köpt en randig tröja från MQ och en blus från Sisters. Mamma, pappa och syster kom in i stan också så jag fick bytt skinjackan jag fick i födelsedagspresent till en mindre storlek. Gött att systra mi skulle övningsköra så jag slapp dra runt på det :) GÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!!

PUSSENPÅ.


Natten vi kysste all skit. Nej men seriöst vad gör du? haha


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! det var en intressant kväll! och det behövde? höhö ? :P jag kramar vad det nu var på tv:n :P haha! :D mumsigt :$ ?

pussen<3

2010-04-18 @ 20:40:40
Postat av: Elin

Väldigt mumsgt Linnea :) Vi behöver det alltid!! Puss<3456790+

2010-04-18 @ 22:17:21
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: ellen

haha, vocker bild! Yeah, vockert. Gillar't. Gillar inte gillar't men, who cares bitch? Haha, förvirrad blev jag i skogen. Mysen! <3

2010-04-20 @ 19:02:33
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja. Jag undrar också vad Linnea gör? :p Hon är inte normal hon den flickan :) Fin svensk(a) Julen<3

2010-04-21 @ 21:26:55
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0