Meet me halfway. Please?

Söndag eftermiddag och sista dagen på årets påsklov. Imorgon börjar det jobbiga igen, men inte så långt kvar nu. Bye bye Trulsegårdsskolan!
Det är skönt att det fina väder börja komma, längtar efter värmen nu bara. Men den kommer la smygandes den snart med.
Det är sista söndagen som femtonåring i hela mitt liv framöver. Känner lyckan inom mig haha. Naah, finns nog bättre saker. Men ändå skönt att ligga i sängen och vänta på mamma och pappa som är på maxi. Jag hoppas dom kommer hem med chips och fanta exotic thrill som jag sa. Skulle underlätta. Det verkar som dessa deprisioner har tagit över mig, men nej! Verkligen inte. Jag ligger i sängen och tjuter av lycka nästan. Tror det bara är skolan som tynger ner mig, men om jag har stått ut snart 9 år så kan jag fan klara av 27 dagar till! Yeah! Haha, sen är det bara gymnasiet också, men det är ju trevligare.

Det finns ungefär två tankar som jag har tänkt på idag. Den ena är att jag är sugen på någonting gott och den andra är att jag vill ifrån Göteborg!! Jag vill se något nytt eller en storstad! Stockholm skulle sitta fint, förlåt Anna. Men det känns som hela sveriges civilisation har placerat sig där. Men det är nog sant. Trots att Göteborg är näst störst så händer det inget här!! VILL IVÄÄG!


Hey, soul sister.

Kommentarer
Postat av: ellen

London skulle sitta fint! En ytterst trevlig stad. Kanske man kan ta sitt pick och pack och fly dit en stund? Femton och glad. Sexton och bög. Mys<3

2010-04-11 @ 18:43:48
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, gud vad skönt att flyga till london över några dagar! Haha, ellen är bäst :)<3

2010-04-11 @ 19:32:32
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Anna

Elin! Vad har vi sakt om den äckliga staden! Åk aldrig dit, du kommer aldrig bli normal. Värmland går gränsen asså!

Säger som Ellen. Femton och glad. Sexton och bög. Hahah! Jag skrattar :) Puss<3

2010-04-12 @ 21:08:05
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: alice

Du är en sann pratare ! (wtf, vad skrev jag just?!?!) hahha, en annan stad skulle sitta fint ja. men göteborg har altid en plats i våra hjärtan <3

2010-04-14 @ 20:57:54
URL: http://elisabethalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0