Någon mening i Tro och Tvivel skulle kanske passa?

Det är söndagkväll och jag ska inte till skolan imorgon. Yeah yeah. UUUUHH! Imorgon ska jag iväg med Anna. Vet inte vart så är skit full av längtan!! Går dagen behövs inte sägas så mycket mer än YEAAH! Haha nää, men nu bryr jag mig faktiskt inte mycket om den längre. Gjort är gjort va fan. Skiter i att tänka på det mer bara.
Idag har jag gått och gått. Tittat på Bert i flera timmar med Anna och Linnea. Ganska skönt med tanke på tanken :)
Nu sitter jag och msnar och lyssnar på musik. Visst har jag trevligt men, ja. Finns så mycket som sker vöttö! Men man överlever så länge man inte dör! HA!

BAJS, Elin.


Hotties på en gammal bildis yeeah

Kommentarer
Postat av: Anna

Mys kväll har ju ingen dött av, så vi skiter i det :) Mys på dagarna. Mys i myset i morgon kanske? :) Bajs, Anna<3

2010-04-25 @ 22:22:00
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna bajs igen

Någon mening i Tro och Tvivel skulle kanske passa?

Svar - Jaa! Som fan. Men det vill vi inte skriva :)<3

2010-04-25 @ 22:23:03
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0