1 2 3 AAAAW!

Idag kom jag upp ur sägen och var med Linnea som jag sa. Vi satte oss på bussen mot stan! Där köpte vi oss varsin mocha latte och strosa omkring. Kom på att vi kunde gå på bio om vi ville. Dock drabbades vi av sån sjuk beslutångest om vilken film vi ville se! Bäst av allt var att jag hade lust att se något dramatsikt, haha blev mycket spring! Sen beslöt vi oss för att se Letters to Juliet. MEN vi valde att se den oseriöst, vi ville ju inte direkt se den men. Så vi hade en trevlig stund med snubben i kassan. Jag älskar verkligen när folk är trevliga och sociala! Vi tog platserna längst fram, man vill ju inte direkt sitta bredvid ngn och inte heller ha ngn bakom sig heller för den delen ;) FILMEN VAR SÅ OTROLIGT LÖJLIG! Seriöst, jag dog nästaan en gång. Och det var inte den gången Linnea välte mina popcorn! Men iaf så satt vi och tog oss långsamt igenom filmen, jag och Linnea gjorde det roligt för oss iaf. Förlåt alla andra men vi hade kul, det är huvudsaken!
Ikväll har jag suttit hemma, ganska skönt. Nu är jag så äckligt trött så ska nog lägga mig. Min mobil har fått ännu mer ryck så tror jag skiter i att ringa ngn. Ha det bra! Puss


Jag och Jackie. Stackars lilla lärare, han kmr sakna mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0