12.13 imorgon!


Ellen och Anna under Arvikafestivalen, sött!  Borde ta mig i kragen och köpa mig en kamera så vi slipper dessa gamla bilder!


Kom hem från Ellen för en stund sen. Där muppade jag, Mari och Ellen oss. Jag har äntligen fattat varför jag känner mig så himla vältränad. Ibland kan jag bara inte sluta skratta och typ gå loss (låss?) på typ allting. Haha, jag sitter och skrattar åt folk nu. Skön dag verkligen! Den har varit väldigt lång, så funderar på om jag borde lägga mig typ. Ska in till stan med Ellen och Mari imorgon, sen möta upp Anna när hon slutat skolan och gå på bio. Skönt att man har sommarlov då! Haha.


Kommentarer
Postat av: Mari

Vi vill se Elin köpa en kamera och ta massa bilder! Då blir jag glad :D

Muppmupptuppärbra! Älskar att du får magrutor av skratt haha bästa träningen!<3

varför är jag uppe än? :( Godnatt!

2010-08-18 @ 02:09:29
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0