8 Augusti 2010

Nu är det dags att ge sig själv en bitchslap, gå upp ur sängen och gör ngt av sitt liv haha. Trots allt bara 2 veckor kvar av mitt sommarlov. Med tanke på igårkväll känner jag mig väldigt seeeeeg idag. Vet iaf att jag måste sluta ringa folk när jag är som jag är. Det blir faktiskt väldigt dyrt tillslut och dom måste tycka det är sjukt störande. Jag själv tycker det är sjukt störande när folk ringer och tjötar på det sättet. Nu ska jag upp och göra mig iordning. Sen hitta på ngt med Linnea! Puss.


hahaha


Kommentarer
Postat av: ellen

Amen det är bra, börja tidigt! Lovely night igår <3

2010-08-08 @ 16:28:49
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Linnea

awwwwwww gud vilken söööt bild! här börjar man tidigt :D <3

2010-08-08 @ 22:08:56
Postat av: Anna

Asså tjejer?! Elin föddes ju fan med en öl i handen. DAAAAH. Puzzzz<3

2010-08-12 @ 14:31:46
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0