Deprimerande..

Igår morse hade jag ont i halsen, jag var med Linnea, vi delade på en kebabtallrik och jag blev bara tröttare och tröttare. När jag kom hem efter att ha kollat på Lotta på Liseberg hos Linnea tyckte mamma att jag såg sjuk ut. Och det visade sig att jag hade feber, ganska hög feber för att vara mig. Idag startar Gbg kulturkalas. Känns ju jätte lyckligt att vara sjuk nu då! Jag sitter och försöker göra allt att bli frisk, nu börjar Simpsons. THANK GOD!

Lykke Li är lite som en räddning för tillfället. Underbara låtar!


Kommentarer
Postat av: ellen

sucks big time! Japp, Lykke Li har gort många busspromenader! Nu får du ta och bli frisk flicka lilla<3

2010-08-10 @ 17:57:52
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0