Fy fan vad skönt!


Jag älskar att jag sitter här i min kommunisthatt och jag är ju inte ens kommunist. Det är verkligen underbart! Haha, men har man roligt så har man! I stan idag blev det köpt en tröja, jag älskar den smått. Beck filmen med Anna var läskig, seriöst. Jag tyckte det.. Efter stan blev det chill1 hos Mari. Älskar mig själv just nu! Haha. Där satt jag, Ellen och Mari, trevligttrevligt. Vi gick loss en stund, älskar verkligen när man säger att man går loss. Känner att jag älskar allt just nu. Iaf så blev det kak-ring, där vi kom fram till att mycket saker eller många människor i livet är som en skabbig möbel som man helst vill bli av med, men man håller den såpass kär så att det inte går.
Imorgon ska jag verkligen sova ut, gööööt!
Puusssar!


Kommentarer
Postat av: Mari

Like we say: kommunist Javisst! Haha hatten är ju ball!

Den tröja passar dig skitbra, som handen i handsken vännen :D

Kak-ringen var finast och jag tror det kommer en stund då du köper nya möbler, vänta bara :)

(Se. Kan man ju alltid renovera möbler om man vill varaekonomisk, eeeh?) haha puss<3 sov gott

2010-08-18 @ 02:12:52
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: ellen

Det är ju underbart! Skumma möbler.. tror de är något med dem alltså. Ingenting som en sprillans ny liksom!? Hur intressant är den efter tre veckor? EY HEY?! Nej. så är det nog. Puss <3

2010-08-18 @ 18:08:30
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0