I'm just a teenage dirtbag baby!

HOOOOOOLA! Gissa vem som är otroligt glad?! JO JAG! Sjunger på låten ovan, underbart! Jag har precis kommit hem från värmland och på tåget satt spanskaboys som pratade om mitt och hår. Ngt om att ngn vill ta med mig till Spanien tror jag. Min spanska är ju inte direkt den bästa! Jag satt och skratta sjuuukt länge åt dessa männiksor. Dock somnade dom..
Värmland var fantastiskt roligt! Jag tackar och bugar! Riktigt trevlig kväll, blev dock halft mobbad för mitt bloggnamn. Borde nog byta, hahah! Jag älskar när humöret är på topp!
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSS PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ EEEEEEEEEEER!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att någons humör är på topp! Nej. Jag gillar allt namnet, låt dom inte ta över diiiig! Spanskaboys alltså mihhaha<3

2010-08-16 @ 21:39:31
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0