Någonting dampar, men jag testar med ett inlägg iaf


Jag tittade  runt lite halvt random på Ellens blogg, och den här bilden går ju inte att motstå! haha


Idag är det fredagen den 13:e, visst det är la lite "läskigt" fall i fall det skulle vara ngt med dagen. MEN att alla lägger upp det på facebook! Haha, men tack för att ni påminner mig om datumet! Själv så brukar jag ha ganska tur om jag minns rätt. Hoppas det! För idag ska jag åka tåg till värmland. Därför jag är vaken så tidigt, iofs går inte tåget för än 15.07 men skönt att slippa stressa! Alltså jag vill inte ha tur med att åka själva tåget utan bytet i Kil. Jag kmr ha fem minuter på mig! Och fummlig som jag är, så känns det inte så himla bra. Men det kmr ordna sig. Farfar hämtar ju mig i Kil annars haha. Men nu måste jag fixa med massa saker!
See yah, puss!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Ofta folk lägger upp det på fb?! Stackar barn... :) Åh! Ha det fantastiskt jävla bög kul i värmland nu. Ta det lugnt på "fucking åmål" festen bara, du får städa eller något (skrev detta i förra inlägget med. hm....) Puss sweetie<3

2010-08-13 @ 11:15:15
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

Anna, alla la upp det på fb. T.o.m DU! Nja.. donnu about that. Iaf, bilden är awsm! (förkortat awsome, lärde mig det idag, stolt som en ärta under en prinsessa (?)..) Skönt att du klarade dig ditt fast stackarn som satt fast där ensam i bussrummet, hahah. Puss

2010-08-15 @ 23:08:07
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0