och där kom slutet av denna fuckade konversation, and I just wanna fuck it in the ass! Mys. Bye bye bitches!

Först av allt vill jag tacka min underbara vän Ellen! Det var riktigt trevligt igår! Vi såg klart på The boat that rocked, helt klart mysig film! Ellen drack sina dynamiter fortare än mig, så jag var tvungen att halsa minst tre klunkar åt gången, trevligttrevligt. Sen blev att gå ner till grytorna, de flesta gick efter ett tag men jag, Ellen, Tommy och Niklas hade fina stunder tillsammans!  Nu ska det nog bli coco pops och film!
Puss.

Bilderna är ifrån tisdags!

Jag och Linnea kom ungefär lång tid innan de andra, men vi satte oss i Alexanders uterum iaf. Skönt!

Mari och Alexander

Jag och David hahah

Linnea och Anna, hmm?


Go for it girl! Ellensnyggwe


Kommentarer
Postat av: Ellen

Diggar rubriken bby! Jafy, härlig kväll för oss för alla.. (?) Mmmmmums, puss raring!<3

2010-08-06 @ 17:34:57
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0