Shopping, min drog!

Idag är det 2 augusti. Jag sitter i mitt kök och på altanen sitter min mamma, pappa och pappas kompis familj. Två barn, det är två tjejer. Den ena är 12 och byg, den andra är 9 och tjötar så mina trummhinnor exploderar när som helst! Vi här ifrån, NU!
Vid 10tiden åkte jag, Ellen och Mari in till stan. Helt fantastisk känsla, har inte varit vaken vid den tiden på men lång, lång tid! Jag hittade inget först, paniken drabbade mig. Vi dissade bio:n och åt jätte fin thaimat ist. Jag blev deprimerad, jag var på världens shoppinghumör och kunde fan inte hitta ngt! MEN SEN! Ett linne och en tisha från monki fick bli dagens. Humöret blev i topp igen!
Igår så var det finkväll hos Ellen, sen drog vi till killarnas lan. Kom hem ganska tidigt, men det var faktiskt skönt gjort!

Nu drar barnen i vårat träd, fan! LÅT MITT TRÄD VA!


Visst är Kenza fantastisk! Nu ska jag ta efter och köpa ett senilsnör/kedja. Så bara att börja hålla utkik!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad nice med en tisha också! :)))) Äckelungarna kan ju ta sig någon stans tycker jag... :)<3

2010-08-02 @ 21:38:40
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0