Wunderbaaaart!

Nu blir det snart stan med turk-Anna, she's a brownie now.. Idag har jag vaknat tidigt, så jävla skönt! Så sprang jag hem till Ellen. Då hade hon börjat packa och hon hade bråttom. SÖÖÖÖÖT! Jag hjälpte till som ett störaande moment i det hela. Nu är dom på prinsessan Liljans land. När jag kom hem åkte jag och mamma en sväng. Blev köpt en tischa och ett par converse åt mig. Skulle egentligen ha vita. Men eftersom min mamma och jag känner mig väl och vet att det snart är höst... Så fick det bli ett par svarta. Vi båda vet att jag inte är så uppmärksam om vad som ligger på marken..
Klockan fem ska jag gå till bussen och imorgon åker jag till värmland!
Puss!

SÅÅ JÄVLA SÖTTTT!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mys med tischan och skorna :) Väldigt trevligt i stan med lite städning och allt. Precis som du kommer göra i värmland, asså städa :) hahah. puss<3

2010-08-13 @ 11:12:24
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

Haha, skönt att jag började packa typ tre sekunder innan jag skulle gå till bussen! Don't you think!? Ja du skulle sett prinsessan Liljas lands assaaaa. Jätte mys i pys. Men du borde följt med fortfarande! Aja, skönt att ha dig i värmland då man vet vart man har dig, höhöhöh. Puss underbaring (nästan som raring blandat med underbar, UNDERBART!)<3

2010-08-15 @ 23:05:44
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0