Inget liv, utan stil, går på ångor

Tredje inlägget idag! Det är sjukt. Men jag har en sjukt tråkig dag också. Jag sitter här i min fåtölj, känner mig lite mysig faktiskt. Msn är som min räddning på dagen. Där kan man sitta och prata med undeerbara människor till såna människor man egentligen skrattar åt. Men det gör jag inte. För just nu är dom underbara. Haha.
Familjen är faktiskt ett bra band. Eller ja faktiskt var la att ta i. Dom ÄR det. Min fina rubrik kommer från dom, ur låten "Det lilla livet". Klockan är snart nio och om jag känner mig själv så kommer jag vilja sova snart. Jag är så fail. Men så var det all No till imorgon också. Jag orkar verkligen inte med den! Känns onödigt att ha ett "förhör" några veckor innan prov på samma skit! Ahja, inte min hjärna som kom på det. Jag har kommit på att mina tankar alltid blir så invecklade. Haha, asså helt seriöst. Jag tänker en tanke, sen en på den, senare en på den andra tanken osv. Det håller på så. Jag är nog den här personen man egentligen skrattar åt.
Jag och Viktor har haft ett seriöst samtal om vilka kändiskillar som är snygga. Viktor är värdelös på dom. Jag tycker att Viktor borde skaffa en egen vilja och inte tycka som alla andra tjejer :)


Bild från en sommar. Synd att inte minnet kommer ihåg om det var i sommras eller sommaren innan. Men det är Maris fin fina sockar från koster och våran bostad :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar dina tankar som tänker så långt innan det ens har hänt :) Hahah. Bajs på no:n, den skiter vi i :) Familjen är mysiga och vi kommer se dom snart !!!111ettettett<3

Viktor, ta dig i röven :) Haha. Han kommer döda mig när vi se haha :p Eller, jag kan ju gömma mig i någon buske/tält :) Nej inte tält.

Nu ska jag och David äta glass!! Jaa! Jag är sugen på det som fan :)

Puss, älskar dig. <112

2010-02-07 @ 21:06:49
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, nu blev det så mycket så jag får la bara säga: bra sagt där hjärtat! :D höhö. PUSSS!"#¤%&/()

2010-02-07 @ 21:16:01
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Mari

ÅH bostaden! ett minne för livet, tror det var...... förraförra sommaren för jag hade långt hår. Kommer håg vilket år det är med hjälp av håret nu för tiden så det får allt ta och växa så jag kan komma ihåg 2010 med :)

HAHA kan inget annat än att hålla med Anna, din tankar<3

2010-02-07 @ 21:34:55
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: viktor

haha nej då anna lovar att inte döda dig ;) är att en snäll pojk innerst inne ;)haha .. Puss<3<3

2010-02-07 @ 22:02:00
Postat av: Linnea

Ohhh nice! kommer inte riktig ihåg vad det stod i texten ;) haha men är inte den bilden ifrån amhults torg vid dammen där uppe ? ;) haha puuusss<3

2010-02-08 @ 16:22:40
Postat av: Elin

Hahah ja det är den ;D puss<3

2010-02-10 @ 16:53:43
URL: http://powercat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0