Jag har förlängt min vighet :)

Hänt mycket på sistonde? NAAH! Bara vart i Trysil osv. Men det var riktigt roligt.
Idag har jag strosat omkring in tha school, var hemma hos Linnea under lunchen, nu hemma och sedan iväg igen må jag tro. Musiken idag var rolig, det var nya grupper/låtar när vi spelar i band där. Jag ska spela keyboard och det är svin enkelt på låten Inga-Lill med Rolandz. Haha, det var inte jag som bestämde, men orkade inte bry mig. Lite kul med dansband ändå. Jag hitta massa fräcka "sounds" på keyboardet. Men tröttnade tillslut på att leta, så jag dampa omkring lite. MYYS!
Püss.


Jag tycker att det är roligt, DAAAH!

Kommentarer
Postat av: ChaCha kvinnan!!!!!

Humor på hög nivå....

2010-02-26 @ 17:17:54
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha jääjääwowwow! ;)

puuusss<3

2010-02-27 @ 11:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0