Kom, säger dom.

OHJDÅ! Vilken dag! Eller man kan ju inte klaga. Det svenska nationella provet i läsförståelse var inte så farligt. Nej men dagen har varit bra. Kunde ju varit roligare, men men. Jag har även tagit spruta idag, kändes knappt. Jag är typ coolast i världen eller något (Y)
Hoppas det blir stan snart, hehe. Och så har jag sjukt mycket lust att se den där Valentines day som kommer på bio den här veckan någon gång.
Imorgon ska min klass iväg och simma, dock kan inte jag följa med. Lite tjejproblem...höhö. Nej men jag ska ut och gå i tre dagar ist! Hoppas någon mer har tjejproblem eller något annat. Skulle ju verkligen vara roligt att sitta ensam i skolan i några timmar. FYY.
Sen på torsdag är den nationella igen, då är det fan mat som gäller!
PUSS.


MIN STOLTHET! hähä..

Kommentarer
Postat av: Anna som sitter med sin nya laptop i knät mihöhö :)

Stackar dig som kommer vara ute och gå i dagar!!! Hahah jag dör av skratt! :) Någon mer har säkert det, typ John eller något :) Elin är cool för sprutan kändes som en mygga mihöhöh. Du är söt :) Jag diggar bilden. ( Anna trycker på gilla-knappen )

2010-02-09 @ 20:26:16
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, duktig du är elin som är såå coool ;) haha Lj trodde också att man skulle ut och vandra i 3 dagar:P haha! :D jadå det är alltid ngn mer med problem ;) pusss<3

2010-02-09 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0