Den är stor, flyger och kräks! = Spyfluga...

Idag har jag varít väldigt trött nu på eftermiddagen. Kan bero på den underbara bodypump vi körde med fotbollslaget imorse. Nu iaf sitter jag framför datorn. OVANLIGT! Jag har planerat morgondagens bussresa med Anna-(älskling)-bus. Vi ska och åka skridskor med skolan. Hoppas man lär sig att bromsa. Mamma kom nyss in hit till mitt rum med choklad, goett.
Helgen har varit lärorik, eller ja, mer eller mindre. Ena stunden känns det som om hela världen har rasat samman. Men det blir bättre! Man lär sig av sina misstag. Eller det kändes inte som ett misstag för stunden. Men som sagt. Det blir bättre. Bättre mat, bättre tider. Höhö.
Pusss!

 
För du är det finsaste jag vet!  :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Rubriken är ju bäst ! hahaha :D

Jobbig helg. Mina föräldrar typ skämtar om det nu... Man vet inte om man ska skratta eller gråta då liksaom? höhöh :p

Jag tycker jag är söt :)

Älskar dig.

2010-01-17 @ 19:55:38
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0