E är min favorit bokstav och jag saknar dig sjukt mycket!

Hellluu!
Jag har tråkigt, funderar på att gå och lägga mig snart. Eller jag vet inte. Klockan är inte så mycket trots allt. Jag har nog tankar på allting just nu. Höhö. Idag har jag i alla fall varit med Anna. Vi åt Ben & Jerry och sedan kom hennes kompis David. Han var trevlig. Då åt vi mer glass :)
Jag har precis pratat klart med min söt! ÅH<3


Det var Anna som sa att jag skulle ta bilder från mottagnafiler. Dock kunde jag inte ta vissa, höhö. JAG DÖDADE ALDRIG SKALBAGGEN! Om jag minns rätt :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Om du behöver prata så finns Anna-psykolog här, det vet du! :)

Kul dag idag :) David är allt en trevlig prick han haha :)

Nej du dödade den inte, djurvän som du är... hm..

Elskar dig Elin.

2010-01-14 @ 22:22:59
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0