Ibland tycker jag att jag sjunger ganska bra...

Hello there sweetie! Min älsklings hälsningsfras för tillfället. Det är bra. Jag sitter och har nyss duschat och gjort mig riktigt fin, haha. Jag lyssnar på Donkeyboy´s låt Ambitions. Jag vet inte om jag tycker den är bra eller dåligt. Men jag tror jag gillar den (Y).
Det var sjukt spännande igår, men kan inte skriva ner mer. Haha. Kallt var det i alla fall.
Jag har tränat idag, det var la lite sådär ansträngade. Men jag fuskade... Hemska tanke!
PUSS.


Jag älskar Bobby♥!


Kommentarer
Postat av: Anna

Igår var bus. Fuskade du?!? :o OMFG! Elin det trodde jag inte om dig.. Eller lite kanske :)

BOBBY!!<3<3<3<33 hahaha :) Puss<112

2010-01-31 @ 19:06:06
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi behöver inte berätta för någon :) BOBBY WILL FOLLOW US 4-EVER EVER AND EVER EVER! Pusspådig<3

2010-01-31 @ 19:44:27
URL: http://powercat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0