Nightlife, baby?!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det en eller fler människors födelsedag! Jag har haft överskottenergi all day long. Vilket jävla life! Jag sitter i min kära mjuka stol (vet inte hur det egentligen rätta ordet stavas) och har nyss lagt in mina gymnasieval. Nu är det bara att att hoppas! Haha. Jag lyssnar på Babyshambles just för tillfället. Känner mig tvungen att lära mig någon text till Arvika. Dock är jag inte säker på att de kommer. Han knarkar Pete ska la ställa in jämt ;) Något jag har lärt mig är i alla fall engelska glosorna tills imorgon. Good for me...
Idag har mamma köpt mig ett par springar skor. Det var snällt av henne för det behövde jag verkligen! Själv så var jag inte på ett så kallat shoppinghumör. Tänkte att jag skulle spara. Men sen åt jag och mamma. Då blev jag skit sugen på att köpa något som jag kunde ha till mina legins jag köpte igår. Så då gick vi in på MQ. Jag älskar MQ:s kläder men hittar aldrig något som jag vill ha. Haha. Så det gjorde jag inte denna gången heller. Sen ville mamma in på Gina Tricot och jag bah "OKAAAJ!". Jag hittar definitvt aldrig något där! Så gick jag mest bara runt och spela dum i huvudet. Men så hamnade jag i ett hörn! Där var den en tröja för bara 49kr!!!!!!! Jag var bara tvungen att köpa den! 49kr är ju ingenting! Men hon i kassan frågade om jag ville avrunda till 50 kr så gick den 1kronan till röda korset, och det ville jag.  Så nu har jag köpt en tröja att ha till leggins... 
PUSS. 


Den är lila.
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va fin den var! På din favorit affär med ju! (y) hahah. Du behöver inget kaffe för att överleva sån dagar. Mer typ alverdon för att somna :) KnarkarN? Nej :) Puss<112

2010-01-26 @ 20:08:15
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Elin

Du det är inget fel på alvedon! :) Nej men jag kan erkänna att jag såg en hel del fint typ ;) Puss!

2010-01-26 @ 20:16:24
URL: http://powercat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0