Snuorrig (Y)

Ohja ännu dag i helvetet har gått. Nej men fyy fan. Skolan är fan det sämsta som har hänt mig! HAHAHAH DET ÄR DET ENDA SOM HAR HÄNT MIG! Nu ska vi inte klaga. Dagen har gått fort! Dock har jag gått och blivit otroligt förkyld, absolut jobbigt.. Idag har jag vart inne i stan med Anna. När vi satt på kära Donkis och hade utsikt överhela brunsparken så samlades massa folk, bla poliser och två ambulanser vid spår 1 (?). Jag var bara tvungen att kila ut och fråga någon vad som hade hänt. Anna följde inte med mig så jag som sagt kilade ut. När jag kom fram så var det inte så mycket att se utan jag frågade två tjejer i 20års åldern vad som hade hänt. Då var det antagligen en kille som hade blivit överkörd av spårvagnen! HEMSKT!
I alla fall så fortsatte min och Annas tur på stan. Jag fick köpt ett par legins, en bh och en t-shirt. Laila Bagge har en sån t-shirt! (har jag i alla fall sett på hennes blogg, so so.) Anna köpte en über fin tröja också.
I helgen var jag i värmland. Den här helgen bestod mest av mat, sovning och skidåkning. Ganska skönt. Har träningsvärk i benen efter första längdskidturen på 5-6 år. NICE!


Jag och min kära mammi i skidspåren! OHYEAH!


Jag har sett framemot den här t-shirten länge! Nej men liiite pytt...

Kommentarer
Postat av: Mari

Elin goes schitzofren i början? HAHAHAH

Vågade inte Anna följa med? hahahahaha

Var det legginsen på sista bilden också? HAHAHAhaha

Fiiin tröja, vet att du längtat oändligt ;) haha

Duktig att åka längdskidor, har aldrig gjort det. AHAHHAHA överkonsumering av AHAHHA hejdå puss lilla snorbarn<3

2010-01-25 @ 20:13:24
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Elin

Ohjdå! Nej men det gillar jag :) HAHAHA PÅ DIG! Asså jag vet inte, hon trodde inte jag var seriös när jag sa att jag skulle gå dit ;) Ja, dom köpte jag! jag älskar tröjan! Puss på dig lilla bajsbarn (:)) <1+2

2010-01-25 @ 20:16:54
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Anna

Mys dag i stan :D Läskigt när du bar var TVUNGEN att veta vad som hade hänt... hahahaa. Du är cool i din tröja :) Puss <112

2010-01-26 @ 20:04:01
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är cooolare i din! Jag kan inte hjälpa detta! :) Puss<kokos

2010-01-26 @ 20:14:52
URL: http://powercat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0