Tv:n är en bra start på dagen.

Mitt första inlägg som jag har väntat med så länge på att börja skriva. HÖ-HÖ. Nej men det är roligt...
Igår så åkte jag och några till in till stan för att vagn/bussluffa där lite. Men det var svinkallt ute. Så vi åkte till Haga efter en hel del springande. SKÖÖÖÖNT att få sitta på Café i vämre!!! Efter en hel del tjötande om att få gå av Mari och Sebastian så gick vi upp till Skansen Kronan.
Elin- NEJ! Det är typ 500 trappsteg upp dit!
Sebsatian- Nej, typ 20...
Vem hade rätt? Jo, JAG. Som vanligt... :) Men vi gick upp i alla fall. Det var sjuuukt fint att se stora delar av Gbg i brand. Haha nej. Men det mesta lyste faktiskt. Det hade varit finare om det inte hade varit så sjuuukt kallt. 

Idag blir det nog att umgås med Linnea och Alice :)

Liiite bilder från igår, som är otroooligt vackra! 


Mari, Anna och Linnea. 

Sebastian och Timmy är överglada. GÖTTANS! 

Jag HJÄRTA suddiga bilder. Kanske. Ibland.
  


Kommentarer
Postat av: Anna

"Det var sjuuukt fint att se stora delar av Gbg i brand." Hm Elin.. Nej men skulle vara lit fint faktiskt :) Haha. Jag kanske joinar er cpbarn ikväll om jag inte kommer hem allt för sent och om ni orkar med mig förstårs :)

Jag gillar att du har blogg. Den är fin :)

Och Älskling?, du knarkar.. :) Puss!

2010-01-09 @ 13:02:53
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0