Varför ger ingen mig mat?!

God afton!
Det har varit en lång dag. Fast nej. Även om Anna väckte mig kl.06.03, så har den faktiskt gått ganska snabbt. Antagligen för att det är skola imorgon. FUCK FUCK FUCK! Jag är väldigt hungrig, magen typ kniper.
Igår var det en rolig dag. Jag gick hem till Linnea och spelade något fint "rädda kycklingarna, mamma!" spel med Linnea och Alice. Sen åt Linnea och Alice pizza på gula kiosken. Jag gillar tha Jukebox på gula kiosken. Fast dom har bara mat där nu... RIKTIGA gula kiosken, jag saknar dig! Efter det gick Alice hem och i utbyte kom Anna. Vi hade det väldigt roligt. Blod, svett och tårar. Kanske.


Jag och Anna är snygga. På Linneas toalett kan man inte håla mobilen stilla...

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul dag! :)

Men Elin, varför ser du så röd ut i ansiktet för? Pepparkaka Elin! Mihihi. Jag fattar inte varför just pepparkaka... Fuck att skolan börjar! Hatar detta liv när det blir vardag! Fuck face! Jag vill ha lördagar föralltid :) Och roliga lördagar då, höhö. Nej inte jämt för då dör man :) Kansk. Elin, du kunde INTE på hela kvällen hålla mobilen still ;p Hahah bajs barn är du. Detta börjar bli en uppsatas, sad face. Jaja haHA. Puss, älskar dig.

2010-01-10 @ 18:39:42
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

Usch och fy på pepparkaka!! :O dt ser inte ut som min toalett ;) är ni säkra på den sidan ? ;) höhö

Roligt roligt var dt :))) puussss<3

2010-01-10 @ 18:53:36
Postat av: Elin

HAHA! PEPPARKAKA(L) PUSSSSSSS<3

2010-01-10 @ 19:30:57
URL: http://powercat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0