ArvikaaaaaFESTFESTFESTivaal!

Mitt hjärta slår för arvikafestivalen 2010, haha nej men nästan. Fyy det var sjuukt roligt! Kommer alltid minnas dessa tre dagar, dock drabbades lördagen av minnesluckor men det gör inget!


Partybögen♥ min blick drogs mer till honom än kent. Sorry babes, men jag erkänner. Jag gillar inte kent..

In flames spelar, jag tar kort i mitt älsklings tillstånd! haha

Det hemska är att jag inte minns killen..

Britta och Rebecka, typ sjukt roliga människor att spendera en kväll med! Ni ser brunetten med svart jacka? Jag hade bild på honom innan jag ens hade någonting typ. HAN ÄR SNYGG! Dock var det bara jag och han en liten stund ;)

Har massa mer bilder, men men, det får sparas!
Puss och Robyn var bäst!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tre jävligt roliga dagar! :D Älskar bilden på pojken vi inte vet vem det var : +++ Älskar att vi har kort på ungar vi inte känner men träffar senare i livet, SÅÅÅ JÄVLA NICE!!! Förlåt min älskade vän för att jag inte gjorde som gud sa åt mig. Men båda lever ju, så va fääään :D puss<3

2010-07-31 @ 11:43:18
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0