Drabbades av uttråkighet.

Ännu ett inlägg, men känner att jag ligger efter. Eller rättare sagt har tråkigt. Men får la ha ett inlägg om annat än Arvikafestival. Min dator har ju vart "trasig" några veckor. Men det visade sig att den behövde laddas och jag inte hade satt i laddaren riktigt, något pinsamt. Menmen, efter arvikafestivalen var jag hemma några dagar med Anthon. Vi chillade järnet! Sen bar det upp till värmland igen så har varit där en vecka, nice! Men som sagt har jag verkligen tråkigt så jag snodde ett test från den lilla, lilla Julia.
10 frågor om dig själv:
1. Förnamn? - Elin
2. Efternamn? - Wahlström
3. Familj? - En mamma, en pappa och en storasyster
4. Namn? - Ann-Christine, Patrik och Linnéa
5. Klarar mig inte utan - Någon att prata med
6. Intressen? - Typ det mesta, utan tomater
7. Populär elr opopulär? - Sjukt populär, dah?
8. Snygg elr ful? - Snyggast i världen!
9. Pojkvän/Flickvän? - Nej, men är gift med två
10. Ålder? - 16, gammal som gatan!

9 erkännanden om dig själv:
1. Har du rökt? - Tyvärr
2. Har du prövat på droger? - Vad ingår? Haha nej men nejdå
3. Är du onöjd med något på din kropp? - Nej?  Haha joodddåååå
4. Isf vad? - Tyckte dom kunde sytt så jag fick ett snyggare ärr på foten :)
5. Har du spytt på fyllan? - Ja, jag är ledsen
6. Har du däckat? - Haha nej faktiskt inte!
7. Är du/har du varit en rökare? - Usch nej!
8. Fjortisfylla? - Nesch, sånt gillar vi inte. Blir det så blir det..
9. Gjort något jävligt dumt på fyllan? - Haha ja!

10 saker du har gjort den här månaden:
1. Badat i vatten ute i naturen? - Japp!
2. Varit full? - Okejdå.
3. Varit ute hela natten? - Inte hela tror jag, not sure babe!
4. Strulat med någon? - Japp, för många! ;) hahah
5. Haft sex med någon?  - Ohjadå
6. Bråkat med din kärlek? - Nope
7. Bråkat med en nära vän? - Nope
8. Fått höra att du är snygg? - För många ggr nu!
9. Varit utanför staden där du bor? - Ja!

10. Sagt en hemlighet du lovat att inte säga om någon? - Haha ja, förlåt

8 fjortisfrågor
:
1. Har någon kallat dig fjortis? - Tyvärr det med, men den ljög!
2. Hur många foundations har du hemma? - Inte många. En och sen massa gamla kanske. Jag vet inte.
3. Hur många mascaror har du? - Kan inte svara på frågan
4. Har du färgat ditt hår blont någon gång? - Nej
5. Rufsar du till håret var 5e minut? - Nej

6. Skulle du kunna gå ut osminkad? - Jadå
7. Går du på alla fjortisdiscon? - Nejnejnej, tror knappt jag varit på ngt
8. Playar du mkt? - Nesch


10 frågor om dina kompisar:
1. Vem är din bästa kompis? - Anna
2. Vilket gäng tillhör du? - Typ dom som regerar Världen!
3. Bråkar du med någon du har varit kompis med förut? - Beror på
4. En kompis du inte har träffat på 1 år? -  Haha, tror knappt dom räknas som kompisar
5. Din roligaste kompis? - Jag tycker alla mina vänner är otrooligt roliga, de flesta iaf
6. Har du strulat med en bra vän till dig någon gång? - Haha ja
7. Vem litar du på till 100? - Mina vänner

8. Vem av dina kompisar sov senast över hos dig? - Anthon, man använder sin kusin som vän i detta fall!hah
9. Vem sov du senast över hos? - Om inte farmor och farfar räknas så blir det en väldigt, väldigt sööt person
10. Vem har du bästa sommarminnet med? - Arvikafestivalen, dessa 15000 personer!

20 frågor om allt möjligt:
1. Har du skolkat? - Om mamma läser så nej, men annars så :)
2. Har du varit utomlands? - Ja
3. Har du tältat? - Inte utan att ha varit livrädd!
4. Brukar du klippa dig själv? - Ibland, men inte stora mängder!
5. Vad gillar du för musik? - Det mesta
6. Har du sovit naken? - OM jag har
7. Har du brutit ett ben? - Nope, nöjd!
8. Vad har du för mobil? - En kukmobil som dampar äckligt efter leran.
9. Vad har du för kläder på dig just nu? - NAKEN! Nej.
10. Har du varit på Gröna Lund? - Är inte säker, minnet spökar
11. Har du somnat i skolan någon gång? - Japp
12. Går du i någon bollsport? - Har GJORT
13. Vad gör du just nu? Sitter uttråkad, lyssnar på nerknarkad musik, smsar och msnar med en del.
14. Vilka sidor är du medlem på? - Vet inte rikigt, facebook är det viktigaste iaf hah
15. Visste du att blinka lilla stjärna melodin var samma som alfabetslåten? - Vilken är alfabetslåten?
16. Försökte du precis sjunga dom? - Men vet inte vilken alfabetslåten är! :(
17. Har du glugg mellan tänderna? - Nope
18. Skriver du varje dag på bdb? - haha nej tyvärr
19. Snackar du mkt skit? - Ohja! Det är det bästa jag vet!  

20. Var det här testet drygt? - Det var fan det drygaste jag gjort!

Haha dåså, nu har jag gjort ett test som alla jobba fjorton-åringar och neråt gör. Jag tycker jävligt synd om den som tar sig tid och läser det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahaha!

Har du skolkat? - Om mamma läser så nej, men annars så :)

Du bryr dig inte om din mamma ser att du gjort de andra värre grejeran än att skolkat :p

FJORTIS FYLLA ÄR FÖR TÖNTAT (och fjortisar kanske :) ) Puss<3

2010-07-31 @ 11:38:41
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0