Join the darkside and get a free cookie

Jag vaknade för exakt 7 minuter sen, härligt härligt. Men det är sjukt varmt i mitt rum för tillfället så ska springa upp och iväg. Inte riktigt för att jag vet vart jag ska än men. Men vill till stranden, har dock inga bikini trosor längre. Någon som vet något? Haha.
Igår så var jag, Linnea, Anna, Alexander, Isak och Tobbe på någon ö. Bara speciella människor får komma dit och eftersom att jag är så jävla känd och bäst så hade Alexander nyckel dit haha. Den hette typ grågås-någonting. Men vi satt där och hade trevligt. En Iphone har ju ofc allting, tom snurra flaskan! Så det blev en stunds sysselsättning. NICE!
Puss!

Ganska hardstyle ändå haha


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Älskar bilderna! Haha :) Coolt med eld och sååånt. Mys puss<3

2010-07-04 @ 13:09:20
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0