Let's get retarded

Söndagkväll, jag borde lägga ett careface på det hela eftersom jag egentligen har sommarlov. Men nej, jobba en vecka till. Asch, jag är jävligt glad just nu. Ingenting är fel liksom. Skrattar gott åt Black Eyed Peas, dom är typ riktigt bra. Kommer ihåg när man sjöng på den Lets's Get Retarded när man var liten, nu fattar jag äntligen! Jag har min tröja jag gjort i slöjden på mig, skryter om den! Tack Gud och något i höjden, den här har jag gjort i slöjden.
Igår så åkte jag och Linnea in till stan, jag hann köpa likadan kavaj som Paow. Såg liksom på hennes blogg på morgonen att hon hade köpt ny kavaj och då var jag ju liksom tvungen att köpa likdan! DAAAH! Sen åkte vi ut till samma ställe som vi var i fredags. Fast en del grejer byttes ut och sen blev kväll jävligt rolig haha.
Snart ska jag stänga av musiken och kolla på I En Annan Del Av Köping, love! Samtidigt ska jag ladda in musik på mammas Ipod och sen efter det är film på femman som ska ses! Chillen på grillen ikväll!

Puss.


Det var inte igår dock haha. Jag skulle sätta upp en bulle i mitt hår nyss, det såg ut som det manliga könsorganet..


Kommentarer
Postat av: Anna

Mys på er barn igår haha :) Jag skrattade allt :)

Älskar bilden på dig piggelin! puss<3

2010-07-04 @ 20:42:40
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0