Cry when you get older


Sittter hemma och fördriver tiden. Vägrar följa med till värmland, dock tror jag eller är väldigt säker på att mina föräldrar kommer få sin vilja igenom. FUCKFUCKFUCK. Tänker fan inte gå ut ur bilen eller så ska jag ligga i en säng hela dagarna. Så får dom se hur dåligt jag mår pga dom. Min mamma har erbjudit mig att jag ska shoppa med henne och så skulle jag få köpa kläder eller vad det var. MEN NEJ?! Jag vill fan ha något mer, händer ju att jag shoppar så med henne iaf ibland! Hon ska fan inte få komma undan så jävla enkelt..
Igår seglade jag med David. Jag var livrädd. Var rädd redan när jag tog på mig våtdräckten. Fruktansvärt äcklig att ha på sig! Fast sen blev den lite skön haha. Men att segla var seriöst det läskigaste jag någonsin gjort, var ute på havet 2 minuter innan jag tvingade David att vända. Seriöst, jag trillade ju nästan i! Haha, eller jag höll på att hoppa ner i vattnet..

Kommentarer
Postat av: david

roliga tider:D

vi får änna göra om det tycker jag :D<3

2010-06-25 @ 14:52:28
Postat av: Mari

Så du lyckades komma ut på havet, vad bra! :D<3

Våtdräkter är äckliga, torrdräkter är kanske lite bättre. Haha



Det kommer fler gånger Elin<3

2010-06-26 @ 08:50:18
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0