Dansk musik! FUCK YEAH!

8 Juni börjar leda mot sitt slut och min moster fyller år. Mys!

Skolan idag kan man beskriva med några enkla ord, vatten och att jag är bäst. Vattnet beror på dessa underbara killar i min klass som startade vattenkrig i tekniken och sedan forstsatte med att dem gled på vattnet.. Att jag är bäst vet ju redan alla, men liksom skulle ha sett idag! Jag är fan kung på länder.
*Daniel ritar Afrika på tavlan och en plupp på afrika som ska vara ett land*
Jag- TANZANIA!!!!
Daniel- RÄTT!! 
 Detta kan bero på att Tanzania är det enda land i afrika jag kan, men nej. Jag är nog bäst!

Efter skolan for jag in till stan med Mari och Linnea. Jag smet och träffade ****! Fan vad kul vi hade! Galet gött! Alltid lika roligt när vi ses! Dock är det inte så ofta..


Får fruktansvärda host attacker som jag bara skrattar åt, kan inte andas!!!


Weirdo bild jag snott från Mari. Okej, man kan säga så här: Det är ett tält i det, jag är där inne, David? Tror det är han iaf och sen massa människor!!!


Kommentarer
Postat av: david

vi göteborgare gillar närkontakt:P

2010-06-08 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0