Erik Sweetie-pie'<3

Jag började skriva ett inlägg, men kände att det var så fruktansvärt ointressant så jag suddade ut det. Känns bättre så! Känner för att sammanfatta allt:

  • Att jobba är verkligen inte min grej.
  • Har sovit bort hela dagen, ska snart sova igen.
  • Kollar på Spanien-Portugal, inte alls speciellt jätte roligt
  • Jag hejar på Portugal för att Christiano Ronaldo är snygg. Men gör inget om Spanien vinner, eftersom dom redan leder.
  • Jag vill att Erik ska ringa mig.
  • Erik har döpt sig själv på min mobil så som rubriken lyder.
  • Jag fattar inte vad jag håller på med.
  • Godnatt! Haha



Köpt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar punkter :))))) Extrtemt fin du köpte!!! :) Puss<3

2010-06-30 @ 16:31:24
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0