Freedom!

Jaha, då har man ingen skola att gå till längre. Känns ganska skönt, dock kommer jag sakna åren på Trulsegårdsskolan. Har varit en fantastiskt rolig tid! Kommer nog sakna alla i klassen och några till antar jag la. Men får helt enkelt lösa det på ett eller andra sätt.
Gårdagen var sjuukt rolig! Dans för fulla gubbar i Långedrag! Egentligen kan jag sitta i evigheter och bara skriva om allt som hände men det orkar jag inte.
Puss!



Dagen↑

Kvällens bilder kommer så småningom. Datorn dampar, lite.


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar att man inte har någon skola eller klass längre! Man känner sig så.... speciell? som en hund? att man måste spy? ASCH! Jag vet faktiskt inte :) Men kommer nog ändå sakna mys skoln 10 minuter från mig med buss. Och klassen. Bus. Puss<3

2010-06-16 @ 15:31:23
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

Ouff, vilka hårdingar på scen alltså! :o :D<3

2010-06-18 @ 11:05:20
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0