Hottentottenlandetvarbratrotsallt.

Home, sweet home skulle jag kunna tänkt mig skriva för ungefär några dagar sen, men nu går det inte längre. Värmland är ett fint ställe! Dit blir det nog fler resor må jag tro, höhö jag är ju aldrig där höhö. Jag är övertrött!

Jag kan inte låta bli att älska denna min! Har ärvt den av min farfar, han har lärt mig den :)

Hopp och skutt hos mormor! Nej, min mormor bor inte i huset bakom. Nästan så man kan tro det, men NEJ! :D

Jönsson, jag tror han kan vara homosexuell.

Haha jag skulle ta kort på Anthon och Daniel när dom cyklade, men gick la sådär.. Anthon är den man ser och  Daniel tror jag är vid den vita bilen i bakrunden, fint kort!
Anthon- Du förstår Elin, det finns inte så mycket här som i storstan. Trots att Grôttve borde vara Edas centrum så får man ändå cykla omkring på en kyrkogård!
Daniel (sten seriös)- HAHA, hur överlever du?!
För er som inte förstår det humoristiska är det så att Daniel och Anthon bor på samma ställe. Stackare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0