Inte en lugn stund!

Nu är det söndag och jag har fortfarande inte börjat ta det lugnt! haha, ska snart till Matilda med resten av tjejerna i min klass. Jag har ju nya skor jag måste öva på att gå i! Dah! Men det ska bli kul!

Fredag. Mycket var planerat men ändå satt vi där. Den här gången dock med ingen stans att vara. Men tack till Alexander! Jag och Linnea åkte bort till Davids trackter, mötte upp David innan vi kunde komma till Alexander. Ellen kom sen! FAN VAD ROLIGT DET VAAAAR! Ursäktar mitt förra inlägg, men ah, det tyder på att vi hade det roligt iaf! haha.

Lördag. Mådde inte bra om jag säger så, men jag överlevde stan med Linnea! Vilket som blev en sjukt rolig dag. haha, sjuukt mycket skratt åt inget. Men så blir det la när man är som man är kvällen innan. Åkte sedan hem till Timmy och var där med dudesen, Timmy, Svanis, David, Sebastian (åkte dock snabbt) Sebastian Lindhardt, Linnea, Ellen och Mari. Gött! OCH SEN!  ANNA KOM! MIN ÄLSKLING!!!!! GAAH VAD JAG SAKNAT DIG! ♥

Söndag. Blev väckt vid 10 typ kanske. Skulle handla med mamma, skor och klänning. Blev att pappa också följde med. Trevligt må jag lov att säga! Hittade en klänning på Gina Tricot (faktiskt) som jag ska ha på dagen på skolavslutningen. Sen så hittade jag dessa underbara skor på Bianco! Mamma var bara tvungen att köpa dom åt mig. Så nu övar jag som fan på att gå i dom! Är ju ingen klackskorm människa direkt annars. Haha.

Bilder sen fredags


Ellenpose!

Fint haha!

Alexander och Ellens paraply, hmm..

Linnea på Alexanders rygg.  Ännu mer hmm?..

Lördags bilder

Jaja, Linnea mår bra!

Timmy är modell. Det är faktiskt så!





MINA NYA SKOOOOOOR!! ♥

Kanske inte Sveriges  bästa bild! Men jag älskar verkligen  skorna! Haha


Kommentarer
Postat av: david

fan va najs bilder elin:D:D

alex gillar den med rummmmmmpan:P

2010-06-13 @ 20:30:34
Postat av: Mari

Holy lord vad snygga skor! :D haha. Kan inte fatta att vi slutar om två dagar... En aning sorgligt men gött!

Helgen vart ganska fin ändå!<3

2010-06-14 @ 07:50:10
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: ellen

Hahah, underbart!<3

2010-06-14 @ 19:02:30
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0