Jag, Linnea och Amir!

Shuue!

Nu ska jag fan börja mitt nya liv, verkligen leva mitt liv! Haha! Om DU nu tycker jag har blivit SÅN, så ska DU fan få mig SÅN! Än så länge vet jag inte vad ja har gjort för fel, men som du säkert vet sårar du mig rejält. Den här gången är det fan du som ska ge initiativet för att få det löst!

Blev stan idag med Linnea. As nice! Blev en snabb-dejt med Amir också! NICE NICE NICE! That bitch is love! Blir nog min och Linneas tur nu och åka upp till Stockholm och umgås med dig och Kissie! ;)

Puss!


I really hate this pic! Menmen, Amir skulle iväg ju! Snabb-bild!


Kommentarer
Postat av: david

najss:D

kul att linnea kom med i bilden xD

2010-06-09 @ 19:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0