JÄVLA GRIS!

Tack David för en underbar eftermiddag! Hade verkligen jätte roligt med dig! Synd bara att DU inte vågade segla haha! Nej ska erkänna; Det var jag! Det var jag som inte vågade segla!
Synd bara att det finns såna djävlelusiska människor som kan förstöra en hel dag för en. Just nu sitter jag och är så jävla sur/arg! Har inte varit det på länge! Vill fan bara börja riva huset! Bättre med det hela är att det finns människor som inte förstår att någon har sabbat livet för en, utan att dom också börjar som fan! Snälla, hade inte alls blivit sur om mitt liv var över nu! TA DET!

När jag är med David tar jag naturbilder♥

Här är ett hav och en svan.

Här är ett träd och David.

Kommentarer
Postat av: david

tack till dig elin :D

och ditt liv får inte ta slut:( vad kommer då hända med våra mysiga naturbilder:(

2010-06-21 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0