Nattmat!♥

Sitter hjärndöd framför datorn och har ganska tråkigt, men skönt tråkigt. Äter lite för att jag är hungrig, har inte ätit idag. Eller chokladbollar och choklad! Eller ja, det är ju torsdag nu så det är nog inte så jätte många som har ätit idag. Men isf menar jag igår! Kvällen hos Ellen var väldigt trevlig och imorgon blir det shopping som fan! Vet inte riktigt vilka som skulle med men :)
På msn är det folk som man inte få veta vad dom gör, eller dom säger att jag inte vill veta. Och antar att jag inte vill det heller då. Människor känns så pinsamma ibland!
Puss!

David schteeekte i mina solglasögon. Hmm, får se om han hittar imorgon! Hoppas det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0