Riverside, motherfuckers!

Kom hem för en stund sen, bara skolavslutning kvar på Trulsegårdsskolan! YEAAAAAAH! Ganska skönt att komma därifrån, men samtidigt weird att lämna alla. Haha, har nog inte fattat det än. Men det gjorde nog iaf Linnea idag! Haha förlåt att jag skratta åt dig, men blev så chockad! ;p
Det var Cabaré idag också, haha orkar inte skriva om den! Men man fick sig några goa skratt iaf!
Just nu är jag hungrig, dock bara sugen på Ben&Jerry glass. Half Baked! ♥     Ska bara få med mig vännerna nu!

9A:2, byebye!


Kommentarer
Postat av: Linnea

gud vad jag kommer sakna er! Ni gör ju så att man får sina goa skratt för dagen liksom! aja det är sommarlovet först som vi ska ha jävligt kul på! :D

pusspådej<3

2010-06-14 @ 18:55:44
Postat av: ellen

It's so sad :( kan inte föreställa mig en klass utan dig!! GAAAH. Och de andra! :O Men som Linnea skriver där uppe, sommarlovet först sen kan vi börja cutta oss!<3

2010-06-14 @ 19:04:05
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Mari

Vi kommer ha ett apnajs lov så vi kan gotta oss hela hösten då vi går på massa najsiga saker med massa nytt gott folk som

vi kan skratta gott åt :P haha that sounded weird!

Kommer sakna er!<3 som Ellen och Linnea det kommer bli svårt att gå till skolan utan er.

2010-06-14 @ 21:02:50
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0