Som förälskad..

.. i kungafamiljen haha. Har fått idén nu att köpa en plansch på hela kunga familjen och sätta upp den på min vägg. Ja, det ska jag nog göra. Ganska fint att se på :)
För ett litet tag sen kom jag hem från stan. Fikade på Espresso House med Mari och David. Riktigt trevligt var det. Jag och Mari har fått våra planer! Hoppas verkligen vi genomför dom!
Nu har jag massa varma bullar på mina ben som bränner mig. Jag lyssnar på Justin Bieber också! haha, självfallet är inte pojken någon av mina favoriter direkt men han är nog seriöst roligast att lyssna på! Såå liten.. Lika gammal som mig tror jag... Baby baby baby uuuuuuh! Haha, han gör mig glad!
Imorgon är jag tillbaka bland barnen...

Själv tagit bilden faktiskt, inte så bra. Men med en trasig mobilkamera förra sommaren kunde man göra allt! ♥


Känner mig inte så vacker haha, men ville ha en bild från dagen och när Mari ändå smygfotograferar oss med min mobil så kan man bjuda på det! :)


Kommentarer
Postat av: Mari

MOHAHAHAHAHAHAHAAHA evil laugh*

jaag är hes, emopoppaern<3

2010-06-20 @ 22:01:41
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0