Söndag

Ohja, vart ska man börja. Helgen har varit lång. Systern tog studenten i fredags, riktigt roligt var det. Sen igår åkte jag och Anthon in till stan en sväng och bara kolla runt. Köpte typ ett kilo godis var som vi livnärt oss på, hah. Är fruktansvärt trött idag. Somnade inte förän strax innan fem eller något sånt igår. Var ute en sväng sen och skulle sola. Men blev ganska fail eftersom det blev skugga direkt när jag kom ut typ, men orkade inte flytta på mig så jag halv sov där. hehe. Nu iaf sitter jag och kollar på film, Anthon åkte ju hem imorse så känner mig lite ensam haha, bra kusin är han! Vi har haft en as rolig helg verkligen! Nu längtar sjuuuukt mycket till nästa tror jag ;)

PUSS.


Haha, som många andra kända personer blev Marie Antoinette utvald att bli påklädd av mig och Anthon. Trodde  jag skulle dö av skratt när Anthon satte en gul brosch på klänningen och sa att hon hade spillt sås!


Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, min kära Marie-antionette, I was like.... CRUSSIFIEEEED (L)

2010-06-07 @ 13:49:58
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

vad är det där för program då?:D//Emma.

2010-06-07 @ 14:23:17
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0