Star Wars nörden jag aldrig blev

Äntligen vardagar igen! haha, fuck no! Det ska vara helg, gott folk!  Är på jävligt bra humör! Kanske kan det bero på att jag ska träffa **** imorgon. Jävligt roligt! Människan är ju nästan känd! Fyyy vad jag längtar seriöst! Det kommer blii sååå sjukt roligt!

Idag har jag inte gjort ett piss. Skolan, den var allmänt trevlig. Älskar när skolan inte är speciellt viktig, utan alla ämnen kretsar runt film! haha. Sen när jag kom hem åkte jag och min syster till Maxi, puss på att hon har körkort! Sen åkte vi hem och gjorde egen pizza, sjuuuukt god! Blev sittandes med penna och pappar för att skriva två bokrecensioner. Så farligt var det inte, med tanke på att jag inte har nog kvar på sjuuukt länge! Sitter nu och taggar helgen! Eller kanske morgondagen med ****, haha. Drabbas dock av fruktansvärda hostattacker då och då. Men livet leker! YEAH!


Systers student! LÖVE YAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0