Töntarna (Y)

Väcktes exakt 9.45 av min väckarklocka eller ha mobil. Trodde jag skulle behöva gå upp så tidigt men nu verkar det inte så. Idag vet jag inte ens vem jag ska till och spela in svenska filmen, men det kommer nog bli bra. Nu sitter jag framför tv:n och låter MTV stå för musken.
Gårdagen var weird så jag sitter och tss:ar åt den när jag tänker tillbaka på den. Det börja med att jag, Linnea, Anna och Ellen åkte in till stan, där vi mötte Mari. Det blev inte så mycket gjort där, äta typ. Nästa stopp blev Maxi, köpte allt vi behövde och åkte vidare till Grytorna typ. Där skrattade Anna, Linnea, Ellen och jag åtMari. Men va fan, det var as kul! HAHA, skrattar åt det nu med. TE, KAFFE, ÄPPLE OCH TÄNDSTICKOR! Kan det bli bättre? Nä, verkligen inte! Resten av kvällen var mer random. Vi gick till dom cooola, lurades med vatten och satt i en underbar ring resten av kvällen. Jag vet inte om jag älskar eller hatar gårkvällen, gör nog inget av det. Men vet att sjuorna som finns nu är mycket coolare än min generation..


Bild från Budapest. Anna och jag har en liten bit roligt på en liten bit  fin restaurang. Vi väntar på maaat!

Ska börja ta kort nu, kanske börjar redan idag. Men jag ska iaf ta mycket kort den här sommaren, det är såå bra att ha det liksom :))))) 


Kommentarer
Postat av: Mari

Du får verkligen ta kort denna sommarn, för den ska bli bäst! :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA igår var nog en fin dag ändå<3

2010-06-02 @ 16:30:26
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Töntar som oss. Eller nä. De är ju coola. Sadface...?`Hähä :) Kort kort kort. Alvedon-puss<3

2010-06-02 @ 22:22:41
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: julia

Jag är sjukt cool :D

Och jag vet att du älskar mig, eller NI älskar mig! :D

2010-06-03 @ 18:41:59
URL: http://jjulialeona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0