Vill också gifta mig kungligt!

Vill ut, men det är dåligt väder. Sablar! Igår var det "tjejkväll" hos Alice med besök haha. Kändes lite som en weird stämning, men så farligt var det inte. Trevligt var det ändå! Älskar fortfarande bröllopet mellan Kronprinsessan Victoria och Prins Hertig Riddare Daniel. Dom är så himla fina! Älskar kungligheter. Satt i evigheter och kollade på den gruppbilden som dom hade tagit. Alla heders gäster var med på den. Min ingifta släkting Lisa Nilsson var på bröllopet, dock så var hon ingen heders gäst. Men ska fan åka till henne nu i sommar, hennes sommarstuga är i närheten av farmor och farfars place. Hon kanske är där under Arvikafestivalen. Då kan ju kanske jag och Anna hälsa på? Jag vet inte. Anna och Lassie är påväg till Piteå nu. Kommer sakna kvinna fruktansvärt mycket! IGEN! Hon kom ju precis hem från Turkland..
Idag har jag pratat en lång stund med min mormor. Blev mycket prat om bröllopet, såklart! Haha, min mormor är bäst på alla kungligheter. Jag ska bli som henne när jag blir stor! Och nu ska jag fräscha till mig och sen hitta på något!
Btw så träffade jag Johan i fredags i typ två sekunder. Hade lust att berätta det, för jag har inte träffat honom på sjuukt länge. Dock så sprang han halvt packad ut genom nordstan när jag gick in. Fick iaf en kram av honom innan han skulle vidare till Metaltown!
Puss!

Nu är det sommar! :)

Kommentarer
Postat av: ellen

Vill också vara sådär duktig som din mormor! Kanske borde använda all min fritid som jag har nu utan er arbetsnarkomaner och plugga på alla kungligheter, ehhhhheheh. Nej, det får det bli vid pensionen i stället. Anna och Lassie sitter i ett träd P U S S A. Vill vara med i trädet :( DEPP DEPP DEPP JOHNNY DEPP DEPP DEPP<3

2010-06-21 @ 21:57:41
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0