Vill rymma.

Jag ligger i min säng så jag får ont i ryggen. Nyss så såg jag och min syster sista avsnittet för säsongen på Grey's Anatomy. Jag betalde 19 kr för det, men det var lätt värt det! Var ju knappast det dyraste haha. Avsnittet var riktigt bra! Så nu ligger jag som sagt här. Tjötar med folk på msn och lyssnar på musik höhö. Jag smsar med någon som jag inte vet vem det är. Ganska trevligt att spela med! Fast jag stör mig på människan nu :)))
Idag har jag köpt tajta, ljusa, trasiga jeans. Jag behövde det haha, nej men var sugen på att köpa ett par. Imorgon ska jag börja jobba, får se om jag överlever det i 3 veckor.
Puss.


Amir lips.


Kommentarer
Postat av: ellen

Ameen härligt, blev någon av huvudpersonerna skjutna kanske? Har övervägt detta med att alla mina nära och kära i serierna kommer säkert klara sig nästa säsong, eller... hmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Så jäbla långt kvar, uschen. Men jag klarar det, I'm a strong inipendent woman! :o Ehhh hehhe<3

2010-06-18 @ 11:07:14
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0