MSN suger och jag älskar att jag hatar det.

Jag sitter och är helt slapp. Jag orkar ingenting! Borde plugga men jag orkar inte hämta boken, borde repa men jag har ingen lust. JAG VILL GÖRA NÅGOT ROLIGT! Jag hatar alla dom här sakerna man gör och man tycker det är skit tråkigt. Jag vill ha sommar och jag vill ändra mitt liv! Haha. Fyy, men seriöst jag är så trött på allting nu! Inte nog med att jag MÅSTE klippa mig! Mitt hår är som en buske eller något sånt. Det är fortfarande inte nog med det heller,  jag vet inte var och hur jag ska klippa mig! FANFANFAN. Jag dör snart på alla frisyrer, det finns ingen jag vill ha. Hatar den jag har nu typ också, är såå trött på det! Jag skulle vilja ge frisören fria händer, men det vågar jag inte. 

HAT!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker du är söt och jag älskar dig.

2010-03-07 @ 19:49:31
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

:O! VEM VILL INTE GÖRA NGT KUL?! :O fail på oss asså:P haha! lite kul var det ändå :)

puuusssen<3

2010-03-08 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0