Chewbacca ?

HAHAHA! Kissie förgyllde verkligen min kväll! Har inte sett något roligare på sjukt länge! Hon fick verkligen Blondinbella och hon dära Tyra (ingen aning om vem det är) att bli frustrerade. Såg det på dom. Kissie är fan bäst!
Nu iaf ska jag nog lägga mig, snart. Har precis lugnat Anna lite, hon vill ju sitta bredvid mig på planet. Alla vill ju detta, men Anna ska nog få ställas först i kön ;) Ska bli väldigt roligt iaf att komma iväg! Kommer nog bli as kul!

Menmen, ska upp jätte tidigt imorgon. Senast nio om jag ska hinna med allt, jo Viktor. Det ÄR tidigt! Haha.

Puss.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Bara för att jag är liiite smått annorlunda får jag nog sitta bredvid dig :))) Jag håller med han Viktor, även fast jag inte vet vad ni snackar om :) Puss<3

2010-05-13 @ 23:46:56
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0