Coco Pops! ♥

Nyvaken framför mtv. Kan inte bli mycket bättre. Dock tror jag att jag har drabbats av en förkyling. Fredagen var min röst helt störd. Kom och gick. Men sen på igår så vet jag inte vad som var fel, men när jag kom hem så typ rann min näsa som en vulkan på island haha. Och idag har jag hostat hela tiden under mi n vakna tid och näsan värker som fan. Man vet inte va man ska ta sig till liksom.
Min mamma har köpt Coco Pops så att jag ska börja äta frukost. Men tror jag äter det mer under natten. Usch! Jag borde verkligen sluta äta så himla mycket! Speciellt inte på natten! Men ska nog skärpa mig nu och tänka mer på min hälsa haha. Men jag älskar verkligen Coco Pops så får la äta upp det paketet vi har här hemma höhö.

Igår var jag och lite folk hemma hos Jyrkan. Jag har inte skrattat så mycket när jag har varit "normal" på länge. Fyy, det var en sjukt rolig kväll folks!
Ska kanske komma ut nu, vill inte att hela söndagen ska försvinna som vanligt!


Det är maj och solen är underbar!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det är helt otroligt hur gott coco pops är!! :D

ja det var mys + funnie :D och denna gången använde vi inte ngn dator lr tv lr ngt annat ;) KUL! :D

pussen<3

2010-05-02 @ 20:21:27
Postat av: Anna

Jag tycker allt att du ska äta. Helst hela tiden. 31 liksom :) Det var riktigt kul hos Jyrkis, och alla var normala. Heeeelt sjukt (y) Pusss<3

2010-05-03 @ 19:13:12
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0